onsdag 11 april 2012

Dålig på att föra dagbok

Jag har nu inte skrivit på ett tag, har inte haft en sån stor lust. I Påskas så fuskade jag åt både sill och potatis godis och efterrätt. Det smällde till direkt på vågen. Känns som jag bara kan gå ner till 63 för att gå upp igen och ner igen. Hur som helst. Jag bakade oppisar, som vi hade cream fresh, rödrom och rödlök på - det var en riktig höjdare. Recept kommer. Ska testa att baka de med kakao också för att kunna göra efterrätter.

Det som jag ändå känner med LCHF är att jag mår bättre. Jag har inte ont i leder som jag annars har, men nu efter påsken så kände jag direkt av det. Så ännu ett argument för att köra på. Jag tar ju som sagt också MSM pulver, nyponpulver och nässelpulver varje dag, vilket också säkert hjälper till att må lite bättre.

Nu kommer jag inte att föra dagbok på ett tag utan kommer att fokusera på bra recept och när det händer nåt stort på vågen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar